Με ιδιαίτερη συγκίνηση, υπερηφάνεια και απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν, κατά τη λήξη της τρέχουσας σχολικής χρονιάς 2025 – 2026, στις 12-05-2026, οι εκδηλώσεις παρουσίασης των έργων των Σχολικών Ομίλων, στο Πρότυπο Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο - Πρότυπο Εκκλησιαστικό Λύκειο Λαμίας «Όσιος Βησσαρίων ο Αγαθωνίτης». Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, με την καθοδήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών, ξεδίπλωσαν το ταλέντο, το μεράκι και την εργατικότητά τους, αποδεικνύοντας ότι το Σχολείο μας αποτελεί έναν ζωντανό πυρήνα πολιτισμού, έκφρασης και πνευματικής καλλιέργειας.
Η αυλαία των παρουσιάσεων άνοιξε με τον Όμιλο Χορωδίας Βυζαντινής Μουσικής. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας καθήλωσαν το κοινό με τις μελωδικές τους φωνές, παρουσιάζοντας εκκλησιαστικούς ύμνους με υποδειγματική ακρίβεια, ιεροπρέπεια και απόλυτο σεβασμό. Η αρμονία, ο συγχρονισμός και η κατάνυξη, που μετέδωσαν, απέσπασαν το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων, επιβεβαιώνοντας το υψηλό καλλιτεχνικό και πνευματικό επίπεδο της ομάδας, καθώς και τη συστηματική εργασία που πραγματοποιήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, στη γνωριμία με την πατρώα εκκλησιαστική μας μουσική παράδοση.
Ιδιαίτερη αίσθηση και συγκίνηση προκάλεσε ο Όμιλος Παραδοσιακών Χορών, ο οποίος φέτος είχε έναν ξεχωριστό, ενωτικό χαρακτήρα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί χόρεψαν όλοι μαζί, παρουσιάζοντας χορούς με υποδειγματικό συντονισμό, ζωντάνια και σεβασμό στην κινησιολογική παράδοση. Η κοινή αυτή παρουσίαση ανέδειξε με τον πιο όμορφο τρόπο τους ισχυρούς δεσμούς της σχολικής μας κοινότητας και τη συνεργασία όλων μας μέσα από την τέχνη του χορού.
Παράλληλα, στον χώρο του προαυλίου του Σχολείου πραγματοποιήθηκε η εντυπωσιακή έκθεση του Ομίλου Βυζαντινής Εικονογραφίας. Όλοι θαυμάσαμε τις ιερές εικόνες που φιλοτέχνησαν με περισσή ευλάβεια, υπομονή και απόλυτη προσήλωση οι ίδιοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας. Η ποιότητα των έργων, η ακρίβεια στις λεπτομέρειες και η αισθητική αρτιότητα των εικόνων μας εξέπληξαν ευχάριστα, φανερώνοντας τη βαθιά πνευματική και καλλιτεχνική ωριμότητα των μαθητών και μαθητριών μας.
Παράλληλα, υλοποιήθηκε και η διεξαγωγή ενός Τουρνουά Σκακιού, μέσα στο πλαίσιο του Ομίλου Σκακιού, το οποίο μαγνήτισε το ενδιαφέρον της σχολικής μας κοινότητας. Σε ένα κλίμα ευγενούς άμιλλας και υψηλής συγκέντρωσης, οι συμμετέχοντες και συμμετέχουσες επέδειξαν στρατηγική σκέψη, ψυχραιμία και κορυφαία πνευματική διαύγεια. Οι συναρπαστικές παρτίδες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι την τελευταία στιγμή, αναδεικνύοντας την αξία της πνευματικής πειθαρχίας.
Μετά το πέρας των παρουσιάσεων, η εκδήλωση επισφραγίστηκε με τον πιο όμορφο και φιλόξενο τρόπο, καθώς προσφέρθηκε σε όλους τους παρευρισκομένους ένα πλούσιο γεύμα, που ήταν ευγενική προσφορά του Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ατματζίδη Δημητρίου, Προϊσταμένου του Ιερού Ναού του Αγίου Αθανασίου του Μεγάλου στα Γαλανέικα Λαμίας, ο οποίος στηρίζει έμπρακτα και διαχρονικά το Σχολείο μας, καθώς και του συναδέλφου εκπαιδευτικού κ. Τσιτσιμπή Βασιλείου, συνταξιούχου Φυσικού, φίλου του Σχολείου.
Επιθυμούμε να εκφράσουμε τα θερμότατα συγχαρητήριά μας σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στις εκπαιδευτικούς που τους ενέπνευσαν, καθοδήγησαν και στήριξαν σε αυτό το δημιουργικό ταξίδι. Συγκεκριμένα, συγχαίρουμε την κ. Κατσαρού Παναγιώτα, εκπαιδευτικό Μουσικό, την κ. Χαΐλη – Μαδούρα Βασιλική, εκπαιδευτικό Φυσικής αγωγής, την κ. Καραμαλίγκα Ζωή, εκπαιδευτικό Θεολόγο – Εικονογράφο, και την κ. Μπαξεβανάκη Άννα, εκπαιδευτικό Πληροφορικής.
Επίσης, ιδιαίτερες και θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στον σεβαστό ιερέα, π. Ατματζίδη Δημήτριο, απόφοιτο του Σχολείου, καθώς και στο συνάδελφο εκπαιδευτικό κ. Βασίλειο Τσιτσιμπή, Φυσικό, για την πολύτιμη στήριξή τους.
Η σχολική μας κοινότητα δεσμεύεται να συνεχίσει να προάγει τέτοιες αξιέπαινες πρωτοβουλίες, που ανυψώνουν το πνεύμα και την ψυχή των μαθητών και μαθητριών μας.

Δείτε φωτογραφικό υλικό εδώ


